hvem står bag matchateria 

Matchateria blev grundlagt i 2016, da de to udvekslingsstuderende Sara & David første gang smagte matchate.

”Med fuldtidsstillinger og flere projekter kørende var kaffe vores betroede ven. Hvis du til dagligt drikker kaffe, så ved du, at adrenalinkicket kan give dig rysteture. Så vi ledte efter andre metoder, hvorpå vi kunne få vores daglige boost af energi, og vi faldt over matcha”

QUEEN OF THE GREEN GRASS

– SARA

Sara er grundlæggeren af Matchateria og vores absolutte salgsperson. Hun repræsenterer os på events, og hun er den primære kontaktperson, når det kommer til B2B-salg. Sara er økonom med interesse inden for mange felter såsom neurovidenskab, lean-opstart og vedvarende energi. Hun er en ivrig rejsende og sportsentusiast.

Fun fact om Sara
Når hun til fester sidder ned, falder hun tit i søvn efter kl.22.

Dette er Saras bedste Matcha-oplevelse
At deltage i en traditionel matcha-ceremoni var den mest autentiske matcha-oplevelse, hun hidtil har oplevet.

JOHANNES 

Johannes er Matchaterias ekspert, når det kommer til hjemmeside og online marketing. Han er desuden også Saras højre hånd i alle aspekter. Når han ikke rådgiver dronningen, så elsker Johannes at spille beachvolley, fodbold og tage på lange roadtrips.

Fun fact om Johannes

Han har en svaghed for (ekstremt) fjollede sokker.

Detter er Johannes´ bedste Matcha-oplevelse
Han forelskede sig i matcha-lemonade på en varm sommerdag.

HAND OF THE QUEEN
QUEEN´S PERSONAL DESIGNER

– LAINE

Laine fører tilsyn med al visuel marketing og kommunikation hos Matchateria. Hun er en grundlæggende del af vores indholdsskabelse og aktivitet på sociale medier. Udover at tjene sin dronning, elsker Laine at deltage i forskellige events, gå til danseundervisning og udforske nye steder.

Fun fact om Laine
Blandt venner er hun kendt for sin latter, der dog skal opleves det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

Detter er Laines bedste Matcha-oplevelse
Hun elsker matcha-latte og lækre matcha-pandekager.

JENNY 

Jenny fører tilsyn med alt relateret til sociale medier, marketing og kommunikation. Hun har arbejdet som marketingsassistent, og er færdiguddannet fra SDU med en kandidatgrad i Brand Management og Marketing Communications. Jenny elsker at gå med hat.

Fun fact om Jenny
Hun tror på enhjørninger.

Detter er Jennys bedste Matcha-oplevelse
Hun elsker at drikke matcha på den traditionelle måde.

THE GREEN DRAGON
HAND OF THE HAND

– DARIO

Dario er vores tusindkunstner og rådgiver os i forbindelse med markedsundersøgelser, online marketing og forretningsudvikling. Udenfor Matchateria er han en lidenskabelig sportsperson, som elsker at spille fodbold. Dario er miljøbevidst og bidrager til dette ved at genbruge så meget som muligt og spise økologisk og lokalt.

Fun fact om Dario
Han har boet i en campingvogn i en måned.

Detter er Darios bedste Matcha-oplevelse
Smootihie med matcha.